ESTE BLOG PRETENDE SER UN MEDIO DE COMUNICACIÓN PARA EL ALUMNADO DEL AULA HOSPITALARIA QUE AYUDE A FAVORECER SU APRENDIZAJE Y DESARROLLE SU EXPRESIÓN Y CREATIVIDAD.

martes, 10 de febrero de 2015

     Kaixo! Iker deitzen naiz  eta 10 urte dauzkat. Ospitalean nago !!apendicitis!!  operatu didatelako.
 Lehenengo egunean ezin nintzen mugitu eta eserik jartzerakoan zoriabatzen nintzen. Baino hurrengoan medikuek erran zidaten oinez egon behar nintzela ia ia egun guztia leku batetik bestera poliki-poliki paseatzen.
 Nik pentzatu nuen: zergatik egin behar dut hori? Baina  arrratsaldean altzatzen lortu nuen eta oinez paseo txikiak eginez bi egun eman nituen.
Astelehenean heldu zen eta nire amak erran zidan ospitaleko gelara joateko horko andereñoekin zerbait egiteko aukera izango nuela. Nik  ez nuen gogorik. Nik neuk erran nion ezetz. Orduan beste buelta bat eman genuen  eta  azkenean  gelan sartu  nintzen eta  erran zidaten:
 - Hombre Iker etorri zara!!!
Margotzen hasi nintzen eta bi mandala egin nituen. Gaur  etxera noa.

No hay comentarios: