ESTE BLOG PRETENDE SER UN MEDIO DE COMUNICACIÓN PARA EL ALUMNADO DEL AULA HOSPITALARIA QUE AYUDE A FAVORECER SU APRENDIZAJE Y DESARROLLE SU EXPRESIÓN Y CREATIVIDAD.

jueves, 15 de febrero de 2018

OSPITALEA

OSPITALEA

Nik Aimar deitzen naiz eta 11 urte ditut. Futbola gustatzen zait eta Burlatan bizi naiz. Nire gurasoekin bizi naiz eta baita ere amatxirekin.



Atzo goizean ospitalean ingresatu nuen. Momentu honetan ospitaleko gelan aurkitzen naiz.



Nik ospitalean ez dut oso ongi pasa, baina suerte izan dut: lagun bat egin dut. Lagun hori Kirofanotik zetorkigula, oso gaizki zegoela ikusi nuen. Bera Javier deitzen zen eta 12 urte zituen. Javier oso gaixo zegoen eta nik ahal nuena laguntzen nion. Egun horretan nik ez nuen ezer egiten baina berarekin nengoen.
Gaur goizean froga batzuk egin didate baina ez dakite nik zer dudana. Etxera joan behar dudala medikuek esan didatenean oso pozik jarri naiz.
Ez dakit zer dudan baina etxera noa!!!




No hay comentarios: