ESTE BLOG PRETENDE SER UN MEDIO DE COMUNICACIÓN PARA EL ALUMNADO DEL AULA HOSPITALARIA QUE AYUDE A FAVORECER SU APRENDIZAJE Y DESARROLLE SU EXPRESIÓN Y CREATIVIDAD.

miércoles, 11 de noviembre de 2009


Kaixo denoi. Ni Pablo dut izena,13 urte ditut eta Zizurren bizi naiz nire familiarekin. Nire familia 4 pertsonaz osatuta dago: nire aita Benjamin, nire ama Pili, nire anaia Borja eta ni, Pablo.


Niri gehien gustatzen zaizkidan gauzak hauek dira: futbolean aritu, txirrindulaz ibili eta lagunekin egon. Bueno, gauza hauek alde batera utziko ditut eta ospital honetan bizitutako esperientzia kontatuko dizuet.


Hemen 23 egun eman behar ditut eta gaur 22. eguna da. Nire esperentzia ona izan da ,lehenengo hamabost egunetan ezin nintzen ohetik altzatu eta oso gaizki pasa nuen. Ezin nuen lorik egin eta denbora osoan frogak egiten zizkidaten,baina 16 garren egunean eskola honetara etortzeari ekin nion, hortik aurrera oso ongi pasatzen hasi nintzen. Marrazten uzten didate, ordenagailuan ibiltzen ere eta inportanteena etxeko lanak egiten laguntzen didate. Arratsaldeetan ere eskola irekia dago eta logikako jokuak eta puzleak egin ditut nik.


Aspertzen bazarete gomendatzen dizuet ona etortzea.


PABLO MARTINEZ DE EULATE LASA

No hay comentarios: