ESTE BLOG PRETENDE SER UN MEDIO DE COMUNICACIÓN PARA EL ALUMNADO DEL AULA HOSPITALARIA QUE AYUDE A FAVORECER SU APRENDIZAJE Y DESARROLLE SU EXPRESIÓN Y CREATIVIDAD.

jueves, 14 de febrero de 2008

Kaixo, Itziar deitzen naiz eta 11 urte ditut Lizarran bizi naiz eta seigarren kurtsoan nago. Kontatuko dizuet zergatik nagoen hemen: banengoen kolumpio batean nire lagunekin hitz egiten eta ez dakit nola baina atzerantz erori eta eskuarekin apoiatu eta kubito eta radioa apurtu nintzen!!!!!!! ondoren Lizarrako ospitalera joan nintzen eta han begiratu zidatenean hona Iruñara etorri behar nintzela esan zidaten. Ambulantzian etorri nintzen. Operatu ninduten eta hemendik 2 egunetara joango naiz eta bihar jada alta emango didate. Hori bai, zortea izan nuen udan gertatu ez zelako eta denbora ona ez zuelako egin jeje beno agur!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: